کاربرد درب اتوماتیک صنعتی

کاربرد درب اتوماتیک صنعتی

کاربرد درب اتوماتیک صنعتی


اتوماتیک صنعتی

کاربرد درب اتوماتیک صنعتی: کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارند. برخی از کاربردهای رایج درب اتوماتیک صنعتی، شامل موارد زیر می‌باشد:

 

تاسیسات تولیدی:

درب های اتوماتیک صنعتی در تاسیسات تولیدی برای تسهیل در رفت و آمد کالا و تجهیزات به داخل و خارج از تاسیسات، استفاده می‌شود. این درب‌ها با ارائه یک جریان روان و کارآمد ترافیک، به بهبود بهره وری، کاهش زمان توقف و افزایش ایمنی کارگران کمک می‌کنند.

 

ریل جرثقیل

 

انبارها:

این نوع درب شیشه ای اتوماتیک به منظور سهولت دسترسی و اطمینان از امنیت کالاهای ذخیره شده در داخل انبارها، به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها امکان جابجایی سریع و آسان کالا را فراهم کرده و زمان بارگیری و تخلیه آن ها را کاهش می‌دهند.

ساختمان‌های تجاری:

این مدل درب اتوماتیک معمولاً در ساختمان‌های تجاری مانند مراکز خرید، فرودگاه‌‌ها، سوله‌ها و بیمارستان‌ها استفاده می‌شوند تا ورود و خروجی روان و بدون درزی ایجاد کنند. این درب‌ها به سنسورهایی مجهز می‌باشند که، حضور افراد را تشخیص می‌دهد و به طور اتوماتیک، درها را باز و یا بسته می‌کند.

 

ریل جرثقیل سقفی

سردخانه:

از درب اتوماتیک صنعتی در سردخانه‌ها برای حفظ دمای داخل تاسیسات استفاده می‌شود. این درب‌ها برای جلوگیری از هدر رفتن هوای سرد هنگام باز و بسته شدن طراحی شده اند و از ثابت ماندن دمای داخل تاسیسات اطمینان حاصل می‌کنند.

نظری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *