تسمه آلیاژی

تسمه آلیاژی


چهار پهلو آلیاژی

چهار پهلو آلیاژی یکی دیگر از انواع چهار پهلوهای فولادی می باشد که در انواع مختلفی وجود دارد. چهار پهلوها پروفیل های شبیه به تسمه می باشند با این تفاوت که تسمه ها دارای ضخامت و قطر کمتری می باشند. از انواع چهار پهلوهای آلیاژی در کاربردهای مختلفی استفاده می شود که بسته به نوع کاربرد می توان از هر یک از انواع چهار پهلوها استفاده نمود. در این مطلب به معرفی انواع چهار پهلوها و چهار پهلو آلیاژی پرداخته شده است.

چهار پهلو چه کاربردی دارد؟

چهار پهلو آلیاژی چیست؟

چهار‌پهلوآلیاژی دارای مقطع چهار گوشه می باشد که دارای ضخامتی بیشتر از تسمه است. از آلیاژهای مختلفی در این نوع از چهار پهلو ها استفاده می شود و بر اساس نوع آلیاژ مصرفی، انواع مختلفی از چهار پهلوها به وجود آمده است که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته شده است.

معرفی چهار پهلو آلیاژی ۷۰۰۰ آلومینیوم

از چهارپهلوآلیاژی آلومینیومی در موارد مختلفی مانند قالب سازی و صنایع مختلف استفاده می شود. در تولید این نوع چهار پهلو از فلزات مختلفی علاوه بر آلومینیوم استفاده شده است که باعث بهبود خواص آن و ایجاد مقاومت بالا در آن شده است. این مقاومت بالا باعث شده تا از آن در صنایعی که نیاز به چهار پهلوهای مقاوم می باشد استفاده کنند. این نوع از چهارپهلوآلیاژی در کارخانه های داخلی تولید می گردد و اندازه های مختلفی برای آن وجود دارد.

تسمه آهنی چیست؟

معرفی چهار پهلو آلیاژی ۲۰۱۴ آلومینیوم

این نوع از چهارپهلوآلیاژی کیفیت بسیار بالایی دارد و یکی از بهترین انواع چهار پهلوهای آلیاژی می باشد. این محصول مقاومت بسیار بالایی دارد. از دیگر ویژگی های این نوع چهار پهلو می توان به وزن کم و مقاومت در برابر حرارت اشاره کرد. چهارپهلوآلیاژی ۲۰۱۴ آلومینیوم قابلیت رنگ خوردن را دارد و می توان آن را به رنگ های دلخواه در آورد و در دکوراسیون ها و امور تزئیناتی از آن استفاده کرد. این محصول از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است و می توان در ساختمان سازی مورد استفاده قرار داد.

 

معرفی چهار پهلو آلیاژی ۶۰۶۳ آلومینیوم

این نوع از چهار پلو نیز از مقاومت بالایی برخوردار است و همچنین وزن کمی نیز دارد. این نوع از چهارپهلوآلیاژی در ساختمان سازی استفاده گسترده ای دارد و در سایز ها و ابعاد متفاوتی تولید و به بازار عرضه می شود.

چهار پهلوهای آلیاژی فولادی را با استفاده از متریال هایی مانند CK45، ST52، ST44 و MO40 تهیه می شود و در صنایع متنوعی مانند صنعت ریل سازی، ساخت جرثقیل، صنایع ساختمانی و … قابل استفاده می باشند.

نظری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *