انواع درب اتوماتیک صنعتی

انواع درب اتوماتیک صنعتی

انواع درب اتوماتیک صنعتی


درب اتوماتیک صنعتی کشویی

انواع درب اتوماتیک صنعتی : درب صنعتی کشویی یا ریلی دارای سیستم انتقال قدرت گیربکسی است که به دو صورت می‌باشد، شانه‌ای و زنجیری. موتور این نوع درب‌ها سه فاز است. جنس سازه‌‌های درب صنعتی کشویی، از ورقه‌های فلزی می‌باشد و تیغه‌های آن از جنس آلومینیوم است. استفاده از درب‌های اتوماتیک صنعتی کشویی امروزه بسیار رواج پیدا کرده و افراد بسیاری برای کارخانجات و سوله‌های خود از این نوع درب‌ها استفاده می‌کنند. سیستم خلاص‌کن در این درب‌ها به صورت دسته ای می‌باشد. کلاچ‌هایی در درب اتوماتیک صنعتی کشویی به کار رفته است که به دو صورت هیدرولیکی و مکانیکی می‌باشد.

ریل جرثقیل

 

درب صنعتی کرکره ای

یکی دیگر از انواع درب صنعتی، درب اتومات کرکره‌‌ای است که همان طور که از اسمش معلوم است، به صورت کرکره‌‌ای باز و بسته می‌شود و به آن درب اتوماتیک صنعتی رول آپ نیز می‌گویند. درب صنعتی کرکره‌ای با توجه به، وزن، ابعاد و نوع تیغه به انواع مختلفی، می‌توان آن را دسته‌بندی کرد. این درب‌ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و کاملا مستحکم و ایمن می‌باشند. درب کرکره‌ای صنعتی را می‌توان پرکاربردترین درب صنعتی جهان دانست.

 

درب اتوماتیک صنعتی سکشنال

 

درب اتوماتیک سکشنال یکی از انواع درب‌‌های اتوماتیک صنعتی است که بیشتر مناسب فضاهای کوچک است که دارای محدودیت عرضی هستند. مهم‌ترین ویژگی این نوع درب‌ها قابلیت جمع شوندگی آنها زیر سقف ورودی‌های با عرض کم است.

 

درب اتوماتیک صنعتی فولد آپ

درب اتوماتیک صنعتی فولدآپ بیشتر برای ورودی‌هایی با ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. مانند آشیانه هواپیماها. جنس این نوع درب معمولا از جنس PVC است و دارای انعطاف‌پذیری بالایی است. الگوی حرکتی این نوع درب‌ها به درب‌های رول آپ بسیار شبیه است اما سرعت آنها کمتر است و طراحی متفاوتی دارند.ریل جرثقیل سقفی

نظری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *