اجزاء دربهای صنعتی دو تاشو

اجزاء دربهای صنعتی دو تاشو

اجزاء دربهای صنعتی دو تاشو


تابلوها

اجزاء دربهای صنعتی دو تاشو : قظعات فولادی دو پوستی، فوم PU، با رابط لولایی به هم پیوسته وبهترین محافظت از آب و هوا.

 

ریل جرثقیل

 

عمل

دربهای صنعتی دو تاشو با عملکرد دستی یا الکتریکی موجود هستند.

 

عامل موتور

موتوری آسان، قابل اعتماد و مقاوم است که به طور چشمگیری هزینه های نگهداری را به حداقل میرساند. دو نسخه از واحد موتور، با شتاب بسته شدن ۸ یا ۱۲ ثانیه ای. با تطبیق سرعت موتوربا سرعت موجود شما، چه وسیله نقلیه وچه عابرپیاده، موجب به حداقل رسیدن اتلاف حرارت میشوند.

 

نگهدارنده درب

نگهدارنده درب زمان بازشدن درب درگیر شده و قفل میشود و قبل از بسته شدن به صورت دستی جدا می شود. دربهایی که به داخل باز میشوند قادر هستند دارای یک نگهدارنده درب کنترل فنر گاز با مکانیزم باز شدن نیمه اتوماتیک باشند. با رسیدن به محدودیت زمانی مشخص شده ، نگهدارنده درب غیرفعال شده واین فرصت رامیدهد تا درب به طوراتوماتیک بسته شود.

 

ضریب ایمنی

 

در صورت مواجه شدن با انسداد در هنگام کار با درب با برق ، سنسورهای تعبیه شده در سیستم آب بندی فعال می شوند تا حرکت درب را از بین ببرند. دستگاههای ایمنی بیشتر بسته به نیاز و شرایط عملیاتی در دسترس هستند.

 

سیستم آب بندی

 

برخی از درب های صنعتی مجهز به سیستم آب بندی مخصوص طراحی شده برای مقاومت در برابر پیری هستند که متشکل از چهار اتصالات آب بندی گوشه ای است که در اطراف درب قرار گرفته است. این سیستم پلمپ لاستیک بهترین درزهای آزمایش شده را در بازار به ما میدهد.

 

ریل جرثقیل سقفی

 

پنجره ها

پنجره های استاندارد ددربردارنده قاب آلومینیومی با گزینه Powder Coating هستند. کلیه قابهای پنجره به شکل استاندارد با یک پل حرارتی باز و شیشه دو جداره عایق بندی شده مستحکم میشوند.

نظری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *